Arzutiris ilk gebeliğim hep ishalle geçti bana kalırsa kan ilacı dokunuyodu doktora söyledim kanın cok düşük mecbur kullanman lazım, muz ve havuç ye dedi.dahiliyeye yönlendirdi.dahiliye doktoru ibs olabiliceğimi söyledi yani strese bağlı bi hastalık.öyle idare ettim neyse ki doğumdan sonra düzeldi herşey Allah yardımcın olsun.bu arada şimdi ikinciye hamileyim doktor kan ilacı yazar yazmaz istemiyorum dokunuyo dedim İğne verdi hiç ishal durumu olmadı cok şükür