Arambaby Merhaba arkadaslar. Minik oglum dogdu sonunda :)) en son cuma gunu kontrole gitmistim 0 sanci ve 0 aciklik. Doktor cumaya kadar muhlet verdi.buda beni epey strese soktu. Demoralize oldum. Sadece pzt ve sali 1 saat yürüdüm. Sali aksami kahverengi bi akinti geldi. Ilerleyen saatler içinde kirmizi kan seklinde nişana döndü. Gece 12 gibi dus aldim sicak suyla. 1 saat sonra sancilarim sıklaştı. Ama dayanabiliyodum.1 saat sonra yataktan kaldıran bir agriya dönüştü. Dayanmaya calistim.sancim 5 dk arayla giriyordu ama kisa sürüyordu 30 sn kadar. Artik gece 3te dayanamadım. Hastaneye gittik.3 cm acikligim olmus. Nstde sancim çıkmadı.doktor yatis verdi bende sanci cekmeye basladim gece 3ten sabah 6ya kadar sanci cektim. Her saat başı ebe acikliga bakiyordu. Hizli bi sekilde acildim. 3ten 5e 5ten 7ye cikti. Bebegin basi asagi cok baski yaptigi icin sancim coktu. 7ye kadar guzel idare ettim. Hatta dusa girdim hastanede de.pilates topu bende hicbir ise yaramadi. Sancim gelince bagiriyordum beni rahatlatiyordu. 4 saat aktif bi sanci cektim.hatta esimle gelmistik kimseye haber verdirtmedim. Metanetimi korumak icin. Dayanilmicak kadar degil inanin. Sabah 7de doktorum geldi. Bakti acikligi cok guzel buldu. Suyumu patlatti. Bebek kaka yapmıştı doktor baya telas yapti. Nst normal cikiyordu. Kontrol icin yatmıştım masaya ama dogurucaz baska caren yok dedi. 8 cm acikligim olmus burdan seni baska yere alamam dedi. Suyumu patlatinca acayip rahatladim. 2 sn icin sunisanci verdiler. Ikinmam gerektigini soyledi. O ikinma ani fenaydi ne yalan soyliym. 26 dk dogumhanede kaldim.Bebegimin yüzü asagi degil yukarı bakiyordu o yuzden cikarken icten beni yarmis. Doktorda kesi atti. Dikislerimi dikmeye anestezi doktoru geldi. Benide orda uyuttular dikerken. Dikislerimin 2 haftaya duzelcegini soyluyolar ebeler. Dikislerimde olmasa dogurduktan sonra cataldan kosup iceri giderdim heralde. O kadar hafifledim. Ben sabah 7 45 te dogum yaptim. Bugün hastanede kaldik. Bu gece yasadiklarim sanki ben yasamamisim gibi gerçekten insan inanamiyor. Aci esigi yukseliyor. Bebegim suan yanimda. Butun hamileleri bir avazda kurtarsın beklenen sancilar geliyormuş gerçekten!:))
Esma_davut Arambaby Maşallah canım ☺ Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah 🤲 darısı bizlere o sancıyı dört gözle bekleyenlerdenim bende 😊
Dilbur Canım Allah analı babalı büyütsün 😍 bişey dikkatimi çekti bebeğin yüzü yukarıda diye yardı demişsin benim bebeğimin yüzüde şuan yukarıda çıkarken yırtılıyo mu yani anlayamadım tam
Arambaby Dilbur evet yirtilma dicegime yardi demisim 😀 yuzu yukari donuk olduğu icin icerden yirtilma olmus.makata kadar sanirim.ona da dikis attilar. Suan bi agrim sizim yok.sadece baya bi kanama oluyo ilk gün