Seyda- bende yarım günden fazla sürmüştü, adet başlangıcı gibiydi.Nokta şeklinde ya da pütür pütür değildi.15 günlük Antibiyotik tedavisiyle geçti benimki.ama zaman zaman hala hissediyorum o yanmayı tam atamadım ya da yeniden başlama çabasında.Benimki ağırdı ama baya.Gebelikte daha dikkatli olmanı tavsiye ederim enfeksiyon kapmamız çok daha kolaymış.İhmal etme sakın