Tugce1803 bende geceleri hıçkırarak ağlardım üstelik sağlık sorunumuz da vardı ve normal yolla hamile kalmam mümkün değildi doktorlara göre 3,5 yıllık evliyim ve artık üzülmekten yorulmuştum çevredekilere istemiyorum gibi yapmaktan. Ama allah öyle bir anda nasip etti ki normal bir şekilde tedavi görmeden çok şükür .. demek ki zamanı bu zamanmış en hayırlısını allah bilir sakın üzülme . Hiç de ümit etme bu ay olur falan diye tamamen hayatından çıkar bu düşünceyi en güzel zamanda olacak 🙏