Dilaramelissa Tugce1803 Zamanını bekle,Rabbin sana verecek ve sende hoşnut kalacaksın🧡🍀 Deneyimledim,vazgeçtiğin anda geliyor mucize 😊 Rabbim tez zamanda hayırlısıyla evlat versin sizlere
TunarinAnnesi Tugce1803 hormonlar iyiyse havuç ve incir de yapa bilirsin bide ceviz suyu iç 15 gün adetin 2ci gününden içmeye başla İnşAllah faydasi dokunur hepimiz bu ay 🤰🏻Oluruz
yceren1501 Hanımlar merhaba geçen ay hamile kaldım hem de pkosluyum kendi kendime oldu size yaptıklarımdan biraz bahsetmek istiyorum. Öncelikle kafanıza takmayın diye herkes söylüyor ama herkes aaa hamile değil misin bebek düşünmüyo musunuz diye sıkıştırdıktan sonra neyse üzülme olur olur diye teselli veriyor kendimi çok kötü hissediyordum ben de bir iki ay kimseyle görüşmeme kararı aldım evde sürekli uzanıp dinlendim aklımı dağıtmak için de örgü işine kırk yamaya başladım annem kayınvalidem kız kardeşim dışındakilerle görüşmedim bir süre bu iyi geldi. Adetlerim çok düzensizdi. 18 temmuzda adetin ikinci günü doktora gittim hormon testleri vs verdiler her şey normal çıktı doktor bana letuu diye bi ilaç verdi yumurtam 17 mm olunca çatlatma iğnesi vurduk düzenli ilişkiye girdik ama tam 18 ağustosta adet gördüm. dedim bu adetimi düzene soktu hemen kilo verdim 67 kilodan 63 kiloya düştüm çok sağlıklı beslendim o ay sabah akşam yemeklerden önce soğan kürü yaptım öğlen yemeklerden sonra testere dişli aslan pençesi içtim tam ovülasyon döneminde hamile bir arkadaşımla sohbet ederken dedi ki ben hamile kalamıyordum maydanozu sütte kaynatıp üzerine oturdum o ay hamile kaldım Allahın nasibi istersen bi sen de dene. maydanozu bağıyla bir litre süte koyup kaynattım onu bir yogurt kovasına koyup klozetin içine indirdim klozete oturdum üzerime battaniye aldım ayaklarıma çorap giydim buharın çıkmaması için iyice sarındım 20 dk 30 dk civarı oturdum sonra battaniyeyle yataga gittim eşimle ilişkiye girdik hemen sağıma döndüm yattım hiç ayağa kalkmadım ta ki sonraki gün öğleden sonraya kadar bir gün sonra yine yaptım yine aynısını yaptık ama tabi yeni bir kovayla çünkü böyle içinizden sarı sarı iltihap gibi şeyler akıyor kovaya üzerimi hep sıcak tuttum ayaklarımı da battaniyeyle dolaştım evin içinde bir iki gün çok ayağa kalkmadım Allah nasip etti hamile kaldım. Sizlere de tavsiye ederim. Bunlar koca karı işi falan da demeyin ben öğretmenim ama içime doğdu sanki ne kaybederim ki dedim yaptım. Tabi Allah nasip etmezse olmaz. Allah sebep etti diyelim çok şükür. Size de tavsiyem budur 💝
TunarinAnnesi yceren1501 ne güzel içten anlatdiniz çok hoşuma gitdi Maşallah 🧿 Yeni Anne diliyle konuşmuşsunuz İnşAllah bizlerde sizin gibi Anneler kervanına katiliriz kısa sürede 🙏❤️❤️❤️❤️
Sariiannee Tugce1803 benim arkadaşımda aynı senin gibi.Aylardır her doktora gittiler ama hiç bir sorun yok.Yine de olmuyor. Allah hayırlısı ne zaman ise o zaman verir.Daha çok erken 12 ay canım.Biraz sabır🙏
Tugce1803 Sariiannee Erken olduğunu düşünmüyorum çünkü her ay o adeti görmek insanı yoruyor hele istediği vakit hamile kalan insanları düşündükçe 12 ay çok uzun Bi süre 🤦♀️
Denizimannesi Tugce1803 yerinizde olsam ziyarete giderim 3defa her persembe veya pazartesi günü. Rabbim anne duygusunu size ve bütün bekleyenlere versin (amin amin amin )
Sariiannee Tugce1803 Tabi ki öyle.Sizi anlıyorum kötü bir şey söylemedim yanlış anlaşılmak istemem ama hemen pes etmeyin demek istedim.
Merve_osman Tugce1803 bende hamile kalmak istiyordum kalamıyordum her adet olduğumda ağlıyordum bazen sinirden müzik açıp oynuyordum öyle tuhaf bir piskolojiye girmiştim hiç olmaz dediğim bir ay baktım hamileyim onun için umudunu kaybetme
Gsdebal Tugce1803 sen düşünmeyi bırakınca olacak eminn ol 😌 başka şeylerle ilgilen ama bebek olacak diye düşünme 🧡
Tugce1803 Sariiannee Yok canım neden kötü düşüneyim herkes yardımcı olmak için yazmış Allah herkesten razı olsun🙏
Sariiannee Tugce1803 Allah’ın yanlış işi olmaz canım ,en hayırlısı hangi zaman ise o zaman olacaktır.Bunu düşündüğünüz sürece olmayabilir.Bence biraz unutmaya çalışın ,zor ama sizin için de daha iyi olur 😊
ecemtmr Tugce1803 kuzum seni uzun zamandır takip edıyorum denk gelıyorum postlarına öncelikle nolursun kafandan cıkar hamileliği bak ben 11. ayda hamıle kaldım ki bende de eşimde de problem yoktu hatta kendı doktorumdan habersız baska yerde rahim filmi bile cektırmıstım dusun ne kadar cok takmıstım kafaya.. öyle bir haldeydım kı kimseyle gorusmek ıstemıyordum tek dusuncem bebekti eşimle ilişki görev haline gelmıstı artık ve canımı sıkıyordu hamıle kaldıgım ay hazıran ayı dedım kı artık takmayacagım gercekten kafadan cıkarttım ve o ay oldu.. ama 9. hafta da kaybettim ve bu hayatta bir şeyi çok istememeyi öğrendim bu saatten sonra hayırlısı dıyorum nasip dıyorum sağlıklı gebelik olsun dıyorum. Stres gercekten çok etkılıyor nolursun kafayı rahatlatın.
Deletedmom3 Tugce1803 rabbim en kisa zamanda hayirlisiyla sizede anne baba olmayi nasip etsin insallah 🙏🏻 hsg cektirdiniz mi bu arada?
Tugce1803 Deletedmom3 Amin inşallah🙏Maddi durumdan dolayı çektirmedim. Daha sonra çektirecektim eşim istemedi acı çekmeni istemiyorum kendiğilinden olsun daha yaşımız küçük dedi öylece kaldı