Tugce1803 bende 16 aylk evliyim 13 aydır istiyoruz.Doktor bi engelin, sıkıntın yok stres yapma dedi ve folik asit verdi ilk kullandığım ay yani geçen ay hamile kaldım ve 3 haftalıktı düştü...Benden sonra evlenen herkesin hamile haberini alıyorum tabi ki çok seviniyorum, tüylerim diken diken oluyo ama bi yandan da sen gibi içim yanıyo neden diyorum ama herşeyin zamanı var.İnşallah tez zamanda hayırlısıyla bana, sana ve isteyen herkese Rabbim o müjdeli haberi olmayı nasip etsin.