Melisanaz Semabolat ben kullandım canım ne çil ne leke ne sivilce hiç bir şeyim olmadı 3 ay yaz sıcağında bile bir şey olmadı
Minigimvebiz Berdogan önceden olan lekeye de faydası oluyor mu yoksa sadece yeni leke oluşumunu mu engelliyor?
Berdogan Minigimvebiz valla açıkçası benim lekem yoktu ama yazın güneş lekesi olurdu yanınca bıyık kısmında ve olmadı. Ben çok memnun kaldım.