Hamisbranne_ Özel bölgemde üst tarafa doğru görünür yerde bir çıkıntı oldu sanki sivilce gibi ama baya büyük kıl batmasidir diye sıktım çok acıyor bakınca şiş sizce neyden kaynaklı olablr kaşınma fln yok
minikmelegim_ Muhtemelen genital siğil😣 bende 3haftadir falan olusmaya basladi. Once bir tane idi simdi 6 tane filan oldu. Ayni sivilce gibi, et beji gibi ten renginde de var kahverengide. Ucu yok. Top.top. farkli buyuklukte. Hpv virusuymus. Birde tam vajinada cikti onun sekli oburlerinden farkli ve kanama oluyor. Doktora gostermistim normal gebelikte demişti ama bu kanayan yeni çikti. Yarin tekrar gostereceğim. Rahim ağzi kanseri riski azmiş kendjni boyle gosterince. Ama korkuyorum endiseliyim ve normal doğumu da buyuk oranda engelliyormuş,cunku cocuk vajinadan cikarken ona bulasabilirmis boğazinda cikip nefesini zorlastirabilirmis. Bu arada bahsettiğim şey ise: cinsel yol ile bulaşiyormuş bu siğiller.
Hamisbranne_ minikmelegim_ aynen cnm top gibi 1 tane cıktı ve sert ucu yok sıkınca aciyor napacgim bilmiyorum
minikmelegim_ Hamisbranne_ dokunma bende cimbizla filan uğrasmiştim aciyinca biraktim. Insallah değildir ya benim psikolojim çok bozuldu yani neredeyse ağlayacağım zor tutuyorum kendimi😣 Rabbim saglik sihhat versin. En yakin zamanda doktora göster bence 🤐