Beyzanurlina Kızlar soluma yatmaya calısıyorum normalde yatınca gogsumun altında kaburgammı batıyo anlamıyom bi acı oluşuyo geçiyo ama her yattımda o agrıyı çekiyorum 29 haftalıgm bu arada 😭😭😭
Yldzzyldzz Beyzanurlina 2 haftadır bende de var sol göğsümün altı acıyo 😑 doktorum normaldir muhtemelen ama yine de sol olduğu için bi kalpçiye de görün içimiz rahat etsin dedi hala gidemedm
Raulunmamasi Bendede oluyor o 33haftayim wimdi 25lerden bawladi qaliba . Doktorum kaburganun altinda yumusak kas dokusu dedi bebek eziyormuw
Beyzanurlina Raulunmamasi bası aşşada ayaklarıylamı vuruyo yukarı napyo yukarda hıssetmiyorum yan tarafta hıssediyorum hareketlerini ama kemıgım kırılmıs sıvrı yerleri etimi parçalıyo sanki ya 😣
Bosnian17 Beyzanurlina seni çok iyi anlıyorum benim de 26-27 den beri falan var o ağrı bebek ayaklarıyla ittiriyormuş sanırım şu an 36 haftalık olduk çok daha beterini yaşıyorum 😂 kemikler güçlendikçe sert oluyor darbeler😊