[silindi] https://i.imgyukle.com/2019/10/02/EP9Cao.jpg adetime 5 gün kala yapmıştım 3 gün kalada yani dün kan verdim gebelik için beta hcg 279 çıktı daha önce kimyasal düşük yaşadığım için tedirginim
Ozgehasan [silindi] var 2. Çizgi gözüküyor hayırlı. Olsun canm ama emin olmak için kan testi yaptir❤🙏
Tugce1803 [silindi] 5 üzeri gebelik var demek. 2 günde bir 2 kat artış var mı onu gözlemleyin şu an için gebelik var
[silindi] belinay13 Bende yüksek çıkmasına sevinemiyorum bile bi kere kimyasal düşük yaptığım için iki gün sonra yine kan vericem bakalım çok sevinemiyorum iyice emin olmadan 🤷😑
Deletedmom090 [silindi] korkma canim dua et Allahin izniyle guzel haberler alirsin hep hem 2 ust uste olmaz korkma vucut saglik siz olan siperm ve yumurta dollenmişse onu kabul etmez o yuzden vucut atar Allahin izniyle bu defa sapa saglam kucagina alirsiniz