Oznrrr
ilk bebeğimde suyum çok fazlaydı. Hatta herkes ikiz zannediyordu. Kontrolde olması lazım
Kızım çok sağlıklı doğdu korkma.
Ancak Şekeri hamur işini kes.
Beyaz ekmek yeme.
Meyveyi akşam yeme . Üzüm gibi tatlı meyveleri hiç yeme.
Diyet yaparsan düzelir canım.
Ben ilkinde tecrübeli bunları uygulamaya çalışıyorum.
Bazen kaçaklar olabiliyor 🙈
Ona rağmen suyum biraz fazla çıktı yine ama doktorum tehlikeli sınırlarda değil bebeğin iri dedi. 10 gün önden gidiyoruz.
Kendine dikkat et korkulacak bişey olmaz Allah’ın izniyle 🙏🏻