denizadaalpp kizlar eşim çalisiyor kendim gitsem kötu olurmuyum acaba kimi fenalastik falan diyorda nasil bisey bilmedgm icin midemde cok hassas
sevval55 denizadaalpp hemen kaldırmıyorlar zaten canım biraz oturuyosun sandalyede bence gidebilirsin kişiden kişiye değisir vücudunu sen tanırsın☺️ Benim kaynanam bayılmış kaç kişi kaldıramamıs ama ben normal yaptırdım ve cktım 5 dk oturttukar basım bile dönmedi
Rapunzel2019 denizadaalpp Ben 75lik içtim hiç bişi olmadı. Sadece aç beklemeyi sevimyorum. İlk bir saat daha zordu benim için ikinci bir saat kolaydı.. Ben kan verirken fenalaşıyorum. Canımı yakıyorlae Onun dıiında birşey hissetmedim.
Seri111_ Benimde midem çok hassas canım eşim çalıştığı için tek gittim bı sıkıntı olmadı yüklemeden sonra orada dinlenip öyle gidersin yada yanına biseyler alıp atistirabilirsn kan verince
gamzosgamzos Bende fazla bulanti olmadi ama 1. Saat kani aldiktan sonra bi 10 dakika bayginlik gecirdim bence tek gitme
Seri111_ gamzosgamzos ben yanıma biseyler almıştım direk atistirdim verince biraz dinlenip öyle geldim eve
gamzosgamzos Seri111_ bana doktor 10 dan sonra birsey yeme demisti zaten cok actim 75 lik yuklediler 1. Saatten sonra 2. saate kadar bisey yemek yasakti 2. Saatte olctuler ondan sonra yemek serbest oldu galiba acliktan bayginlik gecirdim
denizadaalpp hic bisey olmadi sukur oyle cok korkutuyolarki bazilari insani keske iclerinde saklasalar olanlari her konuda
Rapunzel2019 denizadaalpp yok sabah aç karnına, sonra şekee yükleme yapılıyor canım. Şeker yüklendikgen sonra iki kez veriyorsun.
Gizemsanal Benim doktorum ozel muayenesi var bende korkuyordum midem bulanir diye cunku hep suyun icine toz atiyorlar diyolardi. Benim doktorum cilek aromali gazoz tarzi bisey verdi bana kutu kola gibi. Hic seker tadi almadim cilekli gazoz icer gibiydi oyle glikoz varmi bilmiyorum