snurdemir Geçen hafta doktora gittim doktor iki hafta sonra görüşürüz bi sıkıntın olmazsa gelmene gerek yok dedi bugün 38 haftaya döndüm normalde her hafta gitmem gerekmiyor mu? Sizde durumlar nasıl kızlar?
HiraNisa snurdemir ben 37+3um 2 cm acikligim sancim var haftaya tekrar gel dedi. Bu haftalarda her hafta doktorun görmesi gerekir.
ebrusukurr Bende 38+2 yim canım bugün kontrolüm vardı ve cuma günü sezeryan kararı aldık. Kontrollerine elbette git 🤗
snurdemir ebrusukurr doktor çağırmadı ki normalde haftada bir gitmek gerekiyor benim daha normal mi sezeryan mı o bile belli değil 🙄
Minetuncer snurdemir bnde her hafta gitmeye başladım 37 deyiz bugün gittim haftaya tekrar gidecem hep nst de geçiyor zaten 😑
ebrusukurr Çağırmadıysa vardır bir bildiği diye düşünüyorum, nst giriyor musun? Ya da çatı muayenesi olmadınız mı?
Aydemira snurdemir bu haftaya kadar nst ye sokmamasi ilginc. Ben 35ten beri her hafta kontrole cagriliyorumm. Ama her doktor bir degill
Ceydaguzelerr snurdemir dogumun yaklasmis gitmen lazimdi bence doktorunu degistir ya da hastaneni degistir
Ceydaguzelerr Ben 36+3 üm 3 haftadir her hafta gidiyorum çok ilgililer artik haftaya sabah gidicem çati muayenesi olucam bence senin doktorun pek onemsemiyor bazi doktorlar öyle ben cok denk geldi doktorumu zor buldum zaten guler yuzlu ilgili olmasi icin cok aradim sonunda buldum
snurdemir Ceydaguzelerr o kadar çok doktor araştırdım ki ilgili alakalı bi doktor bulamadım maalesef ya 😕
ekimannesi59 Ben 34 den beri her hafta nst ye giriyorum ama doktor 2 haftada bir ultrasondan bakıyor sadece her hafta nst sonucumu gösteriyorum. Zaten bise görseler kendileri çağırır. Yarın son kontrolüne gidecegim 🙏🏻 sali gunu Allah nasip ederse dogum
snurdemir ekimannesi59 çok şükür sen kurtuluyorsun canım rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin 💓
snurdemir Eceveannesi HiraNisa benim niye böyle bilmiyorum zaten rahat edemiyorum bu hafta yine gideceğim