Efesevim Kızlar 12+6 haftalık hamileyim iki hafta önce idrarda hafif enfeksiyon çıkmıştı saşe vermişti doktorum geçti şimdi akıntı gelmeye başladı gerçi crinone jeli bıraktım onunda etkisi hala sürüyor ama jelmi enfeksiyonmu anlayamadım acaba sizdede akıntı sürekli oluyormu yoksa doktoruma danışmalımıyım bide yürüyüş yapınca akıntı geliyor normalde evde yatınca hiç gelmiyor gibi bişey
sevval55 Efesevim akıntı hep normal onemli olan kokulu mu renkli mi kaşıntı batma yapıyomu bunlardır. Benimde sürekli altım ıslak cok normal akıntı
Efesevim sevval55 koku oluyo ama dediğim gibi jel kullandım 3 ay onun kalıntılarıda geliyor jel kullanırken hep kokuluydu yine aynı koku en iyisi ben birazdaha bekliyim
sevval55 Efesevim enfeksiyon mu dedi doktor? Banada enfeksiyonun var cok hafif diyor en basından beri fitil saşe hep kullandım ama geçmiyomus. Batma kaşıntı koku falan yok ondan onemsemiyoruz. Renksiz normal akıntım oluyor
Nur_suzen Bende de akıntı oluyor sağlıklı imiş doktorum öyle söyledi renksiz olduğu sürece korkmaya gerek yok yani 🙂