Peony Yahu ne abartmış doktor öyle. Benim de 20 li haftalarda oldu aynı şekilde. Doktor sadece önlem amaçlı fizik tedaviye yönlendirdi. Fıtık filan var mı diye kontrol etti. Hareket gösterdiler. Resmen yürüyemedim 1 hafta. Sonra kendiliğimden geçti.
Sare01 Ezp_32 35 . Haftaya girdim hala ağlayarak uyanıyorum magnezyum kullanmama rağmen kendini üzüp bebeğini yorma bence magnezyum takviyesi alabilirsin