Sezinnur dermatologum evomere onerdi. Kendisi ilac firmalariyla calisiyor. Lierac ve Bio oil markalari icerisinde kimyasallar bulunuyormus. Kesinlikle o markalardan uzak dur demisti😊 hic almadim Lierac. Evomere kremsi bir yapisi var. Hos kokuyor. Ben icine zeytinyagi da karistirdim. Evomere’yi daha cok dus sonrasi kullaniyorum. Gunluk hayatta organik hindistan cevizi yagi suruyorum. Bir de frei oil aldim. Ama kullanamiyorum. Kotu kokuyor🤦🏻♀️