sevval55 bende tam 11 haftalık olduğum gün kanamam olmuştu hastaneden çıkacağım gün 2li test yapıldı risk oranı 1/412 çıktı Acaba kanamadan dolayı biraz daha riskli mi çıktı ki?
bugün doktorumla konuştuk orta risk grubundaymış değerim doktorla konuşuncaya kadar çok ağladım bu sadece bir oranmış Allah’ın izniyle çocuklarımızı sağlıkla kucağımıza alırız bir çok kişi de bu tarz riskler çıkıyormuş allah büyüktür 🤲🏻🙏🏻