Haree 2018 Şubat ayında ben de hamile kaldığımı öğrenmiştim. Bir türlü kalp atışını duyamamıştık. Kürtaj dedi hangi doktora gittiysem. Ama ben kabul etmedim bekledim. Maalesef hiç canlanmadı ve 9. Haftada (aslında o 6 haftalık kalmış) düşük yaptım.
Bir süre çocuk düşünmedim. Çocuk istedikten sonraki 3. Ayda hamile kaldım. Yine şubat ayına denk geldi tam bir sene sonrasına. Şimdi 32 haftalık hamileyim. Gün sayıyoruz artık. İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebelerimiz. Sen de üzülme sağlıksız bir bebekmiş ki vücut onu kabul etmemiş. Sağlıklı hamile kalınca gümbür gümbür kalp atışını duyacaksın inşallah sabret 🙏😊