Ggamze Çatlaklar için krem ,yağ vs.kaçıncı Aydan sonra kullanmaya başlamak gerek .hindistan cevizi yağı ve aloevera yı duydum kullanan oldu mu .
Muallimehanim Ggamze Çatlak tamamen genetik bir olay ve vücutla alakalı. 37 haftanın içindeyim hiçbirşey kullanmadım çatlağım da yok 🤷🏻♀️ Hakiki zeytinyağını duymuştum ama
Hilahila Ben 32. Haftadayım. Göbek deliğinin çevresinde minnoş minnoş belli belirsiz çatlaklar oluşmuş. Bebeğin sürekli durup hareket edip tekme attığı yer. Orası sürekli esnediğinden ister istemez çatlamış. Hareketlerine durduğu yere genetik faktörlere bağlı biraz. Nemli tutmanız yeterli. Zeytinyağı+kakao yağı+hindistan cevizi yağı+ jojova yağı+ badem yağı karıştırıp kullanıyorum ben. Ama minik pembe çatlaklar doğumdan sonra karın çekilince görünmüyormuş onu duyunca rahatladım.