Kirmiziigelin Havvahilalinannesi canım 22. Haftada ben cektirmiştim. İlk 3 ay ve son 3 ay diş tedavisi yaptıramıyorsun aradaki 3 ay yaptırabilirsin bana dr um o şekilde söylemişti
frigyalikibele Havvahilalinannesi ben 20.haftada apandisit ameliyatı oldum . diş çektirmek nedir ki :)
Havvahilalinannesi Banada demişlerdi ilaç verdiler kullan gel dediler gidemedim geçti ağrısı doğumdan sonra gider çektiririm dedim de şimdi afedersiniz yemek yerken yarısı kırıldı dileme geçiyor oda nasıl rahatsız oldum yaa 🤦🏻♀️😔
Kirmiziigelin Havvahilalinannesi geçiçi dolgu yaptırabilirsin ama canım en azından o keskinliği gider. Geçiçi dolgu her zaman yapabilirler çünkü herhengi bi uygulama morfin falan yapmıyorlar
Havvahilalinannesi frigyalikibele çok geçmiş olsun canım işte böyle şeyler hep biz hamileyken tutuyor pacamizdan sadece çektiren var mı diye sorayim dedim de ameliyat bile olan varmış baksana 😊