Yasemindemirr Kızlar merhaba bi arkadaşım sagolsun kızından küçülenleri bana verdi bazanin altinda bekledikce sararmış ben alayım yıkayım gecmezse yapacak birşey yok dedim yikadim ama geçmedi sandık lekesi diyorlar sanırım atmayada kiyamiyorum çok güzeller bi fikir verin nasıl geçer o lekeler???
Gozde01 Yasemindemirr bende yeğenlerimden almıştım akşam 20 dk makinaya attım durdurdum suda beklettim bir gece ertesi gün beyaz sabun attım içne 2 bck saat yıkadım güneşte kuruttum ben geçirdim çok koyu olanlar bile azaldı
gizembas Leke cikaricilar var dok beklet biraz canim benim de bi gomlegime olmustu cikariyo ama sonrasinda bebege uygun detarjanla yikarsin tabiki