sumosgoksu iki kere silik çıktıysa belki de hamile kalmışsındır ama tutunamamış olabilir. Bende adetime 15 gün olduğu halde silik çıkmıştı ama hamileydim.Beta hcg değeri yükselmesi lazımken benim 32 den 27 yedüştü doktor dedi ki acele edip test yapmasaydın anlamazdın bile adet kanamanla düşerdi dedi...Hayırlısı olsun canım