Kızlar merhaba; 38+2yim, her hafta kontrole gidiyorum ama son iki haftadır doktorum ultrasona bakmıyor. Sadece nstye giriyorum; orada problem yoksa başka şeye bakmıyor. Doğumu bekliyoruz. Normal istedim çatı muayenesi yaptı 36+3 tü galiba; en son ultrasona da o zaöan baktı. Şimdi her hafta sadece nst sonuçlarıma bakıyor. Siz burada açıklık şu kadar suyum şu kadar falan diyorsunuz iki haftadır bunlara bakılmıypr benim?? Siz her hafta ultrasona mı giriyorsunuz alttan muayene mi oluyorsunux? Benim doktor niye bakmıyor? Anlamadım