Mylittlebaby Hanımlar, hangi göğüs pompasını önerirsiniz? E bebekdeki baby plus pompası için yazılan yorumlarını okudum.her kes memnunmuş.fiyatı da oldukca uygun.Ama çok kararsızım(( Bi de manuel mi elektrikli mi?
Haribo42 Mylittlebaby ben aldim babyplus saticintam olarak soyle dedi. Teklisi bir ise yaramaz cekmiyor ama viftli olani tek goguste kullanirsaniz cok menun kalirisniz dedi. 200 tl di bende aldim ve dedigi gibi super bisi cokta guzel cekiyor
fadimeozbas @Mylittlebaby Heryerde ve özellikle bebekle ilgili sağlık konusunda bilgi veren yazılarda da Philips Avent gördüm elektrikli onu aldım Civilim de indirimde bilgin olsun
fadimeozbas @Mylittlebaby Henüz bebeğim olmadı, sadece çevremde ki arkadaşlarım kullanıyorlar kesinlikle çok memnunlar ve dediğim gibi sağlıkla ilgili yazılan yazılarda da okuduğum için, aklımda başka hiç bi şey yoktu
Kadriye-melek1 Philips avent elektrikli duyuyorum hep henüz almadım Doğum yapınca duruma göre eşime git al diyeceğim hemen
Mylittlebaby Haribo42 avent alırsam manuel almak istiyorum. Ama işte baby plusu gordum ailim karisti)))
Haribo42 Mylittlebaby Alla manıelle uğraşılmaz hele cidden lazım olucaksa yani. Ama sana tavsiyem çalışan anne olmicaksan doğumunu bekle belkide hiç lazım olmicak öyle gerekli bişi değilki .. lazım olursaada elimizin altında bissürü imkan gidip alırsınız yada netten gelir
Badevehande En iyisini bilmem ama ben manuel aldım wee baby markası göğüs ucunu düzgün yerleştirince kolayca sağılıyor inşallah gerek kalmaz ama gerek olmadan o kadar para vermenin bi anlamı yok bence
duyguyilmaz Valla oneriler uzerine paraya kiyip philips avent aldim insallah verdigim parayi hakeder😬ebebekte 500ten 400e dusmustu hemen kaptim ama icime de oturmadi degil🙈