Yagmurferdic cnm ben hemşireyim dört yıl önce beydağı da doğum bölümünde staj yapmıştım. Çok kötü manzaralar gördüm. Ve eve gelip baya baya ağladım. İLK kez hemşireliği o gün bırakmayı çok istedim. O günden sonra çok korkuyorum beydağından. Ama şimdi herkes çok memnunum diyor. Belki değişmiştir. Ben murat aslan diye bir doktor varmış Çelikhan lı onu çok ödüllerini duydum. Bir ebe arkadaşım onda doğum yaptı çok memnun kaldığını söyledi. Ama bilmiyorum tabiki. Zercan kalı ya gelince şimdiye kadar gittiğim en bilgili doktor. Gereksiz korkutmuyor. Gereksiz test istemiyor. Zaten sanki devlet hastanesi gibi sıra bekliyorsun. Bi sürü hastası var. Hemşire arkadaşlarım ona gitti hep bende ona gittim. Ama dediğim gibi kimseye kefil olamam. Bana iyidir sana olmaz. Sana iyidir bana değil. Hayırlısı olsun İNŞALLAH 😊