melikeyakisikli öncelikle panik asla yapma. Benim daha erken şişmelerim başlamıştı. Tuzu azaltıp, bol su içip, karbonhidratı yok denecek kadar aza indirmen proteini biraz daha arttırman gerek. Kilo problemin varsa diyetisyenle görüşebilirsin. Bir de yazın çok yürüdüğümde şişiyordum hepsini azaltınca inmeye başladı. Bu arada şekerimde sınırda çıktı 2 haftada bir tokluk bakıyoruz dediğim gibi zaten bu söylediklerime dikkat edersen herşey normal olur. Şekerden dolayı iri bebek diye düşünmüşte olabilir belirtiler o yönde şişme falan ama sonuç olarak ultrasonda artı eksi gramajı bebeğin farkediyor. Gidip şeker yüklemesi yaptırırsan en azından ne olduğunu tam görürsünüz fark çok değil, yanılma payıda olabilir. Sadece temkinli gidin.