Omerasafanne 3 dür yaptırıyorum canım şimdi sana sinek ısırığı gibi bisey desem yalan söylemiş olurum ama ölüyosun bitiyosun d3sem de aynı şey olur. Bu kişiye gore değişiyor ben burda okuduklarimdan çok etkilenip ilkinde çok acimisti çünkü kendimi kasmistim sonra kasmadan ve rahat bıraktım daha az acıdı ve dakika sürmüyor zaten işlem hemen geri acısı da azalıyor sonrasında hafif bi ağrı oluyor çatı bölgesinde ama o da bence çocuktan kaynaklı yani haftalarımız geldi her an gelebilirler baskı yapıyolar. Bende 39 oldum ama 1 cm bile açıklığım yok umarım senin vardır