Burcinnnn her gebe doğumdan farklı şiddetlerde korkuyordur bence. İçimizden bir canlı çıkacak sonuçta, basit bir olay değil. Her doğum kişisel bir deneyim, herkesinki tutmadığı gibi aynı kadının farklı doğumları bile farklı zorluk derecelerinde olabilir. Benim ilk gebeliğim. Doğuma gittiğimi hayal edince bile gözlerim doluyor bir heyecan basıyor. Korku kaygı bu işin doğasında var. Kendimizi telkin etmeliyiz diye düşünüyorum.