Tazeannebaba Kızlar 18+5 günlük hamileyim ve az önce eşimle oturuyorduk bebeğinizin ilk tekmesini hissettik
Medine_1992 Tazeannebaba ay canım ne güzel bende hissetmeye başladım tekme mi bilmiyorum bu his minnağımm ben burdayım diyor çok güzel bir duygu ya
Smraozn12 Tazeannebaba bende 17gbi hissetmştm eşimde yanımdaydı ilkinde dona kaldım öle 4sn sonra tekrar attı bastım cıglıgı hareketini hissettim dıye 🤣
Pcosaragmen Ben de ilk 17+3 de hissetmeye başlamıştım hafif hafif ama şimdi o kadar hissettiriyor ki ,oturduğum gibi başlıyor kipirdamaya yarın 19 haftamiz bitiyor inşaallah,sağlıkla gelsinler ,çok güzel bir hismiş gerçekten..
H_minsna Felipe Canım bende 21deyım 18den berı hissediyorum zayıf olduğum için baya hareketlerini hissediyorum bide kişiden kişiye değişebiliyor 24 kadar hissetmemek normal 😊
Tazeannebaba Medine_1992 evet ya artık burdayım diyor çok heyecanlı eşimde dokundu yüzündeki tebbessum herşeye degdi
Felipe H_minsna evwt kuzu benım de iç Karın geniş muhtemelen ondandır 😘 Rabbim sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin
sevval55 Cok güzel bir duygu değil mi canım☺️ Bende hep eşime gün içinde dönmelerini tekmelerini video atıyorum geceleri bile uyandırıyor o kadar sertki hareketleri vurdugu yer dısardan cıkıyor☺️ Ama bizimki eşim elini koyunca duruyor anlayıp😂 ben elimi koyunca elim nerdeyse oraya geliyor. 16dan beri hissediyorum bende 23. Haftam