madl41 Elzndgn 32+4 ün bendede 3 gündür falan oluyor alt kısımda ince anlatamıyacağım bi adet sancısı var devamlı sürüyor Pazartesi doktorum herşey normal bi sıkıntın yok Nst de de sancı çıkmamıştı ama hala sancım var🤷♀️
zynpgdkl Elzndgn 34+5 haftalığım 2-3 gündür bendede oluyor ve baskıdan sanki rahmim açılacak bebeğim dışarıya çıkacak gibi oluyor bir kaç saniye sürüyor yarın kontrolüm inşallah erken doğum falan olmaz ☹️
Htc_ervam Elzndgn bende tam 33+1 im. Aynı ağrı bendede var. İlkim sezeryan buda öyle olucak ama dediğin gibi adet ağrısı , sırt bel ağrısı, bi anda sızlama. Normal diyo doktorum ama erken mi gelcek acaba bu bebek diyede tereddütte kalıyorum.
Elzndgn Elif_ada17 sende ne zamandır var cnm bnde dün den beri olmaya başladı acaba doğuma hazırlık gibi bişi mi
Elzndgn zynpgdkl bnde baskı yok cnm inş kötü bişi yoktur yarın gittigin zaman yazar mısın neyden kaynaklı bnm kontrole daha var
zynpgdkl Elzndgn benimde belimde hiç agrı olmuyor adet sancısı gibi geliyor benzer şikayetlerimiz.. yazarım yarın kontrolden sonra canım..
Elzndgn Htc_ervam cogu yerden araştırdım da yalancı sancı oluyormuş ama ne kadar doğru bilemiyorum kontrole gittigimde görürüm artık
Elzndgn BhrBrfn bu haftaların sorunu demmekki şidetli olmayınca gitmekte istemiyorum biraz daha bekleyelim bakalım
Busraas Benim bebeğim ters duruyormuş ayaklarıyla idrar kesesine ve miyomlarıma baskı yaptığı için ağrı oluyormuş. Ağrı kesiciyle ve dinlenmeyle de geçmedi. Doktorum magnezyum Hapı verdi, daha iyiyim
zynpgdkl Elzndgn canım kontrolden çıktım az önce doktorum normal dedi kasık da sancıya vajinada batma ve ağrıya rahim kendini doğuma hazırlıyormuş sancılar olabileceğini söylediği dinlenince geçiyorsa sorun yoktur dedi.. nst ye başladı bugün haftada nstye girecekmişim.. bugünki nst sonucumda iyi çıktı bi sorun kasılma sancı yok dedi.. çok şükür 🤲🏻Bugün sabahı zor etmiştim hersey yolundaymış bebeğimde iyiymiş 3155kg olmuş tosbiğim☺️
Elzndgn zynpgdkl anladım cnm teşekkürler 😊 cok şükür kontrole kadar içim rahat olmuş olacak maşşallah bebişine saglıkla kucagına almayı nasib etsin 🙏🏼