Edaemkl_06 34 haftalık gebeyim sabah suyum geldi 2.50 santim açılma var dedi özel acil devlet hastanesinde yatiş olur denildi ama bebek doğum pozisyonu almadı durun sizce ne olur
Zlmdemir Edaemkl_06 çok geçmiş olsun inşallah gününde gelir fakat suyun gelmişse sıkıntı.birden mi oldu yoksa önceden erken Doğum riskiniz varmıştı?
Baloglum93 34 haftalık daha küçük yaa tutabiliyolarsa tutsunlar dicem de suyun gelmiş mecbur doğum pozisyonu almadıysa sezeryank kabul et cnm bebeğin suyu biterse daha kötü olur
Edaemkl_06 Zlmdemir birden oldu sabah fakr edince hastaneye gittim özel ultrasonda açılma var dedi ama bebek pozisyona girmemiş kasılmalarım başladı