Musel Daha bebeğim doğmadı kullanmadım ama bezi inceledim, incecik pamuklu gibi yumuşak ve hışır hışır yapmıyor ayrıca kokusu hiç Yok. Arkadaşlarım kullanıyor çok memnunlar pişik falan yapmıyormuş. Primanın Türkiye’de yeni satışa sunulan bezi, içinde hiç kimyasal Yok.