azizeguneyy İdrar yolu enfeksiyonu her zaman idrarda yanmayla belirti vermeyebilir maalesef .. idrarrınızla atılan bazı maddelerin yüksekliği de enfeksiyon belirtisidir . Dr nuz büyük ihtimalle bunu değerlendirip ilaç başlamıştır . Yan etki konusuna gelince her bünyede farklı etkileri olur tabi ki ilaçların kullanmayı bırakıp hemen acile gitseydiniz . Dr randevunuzu beklemeseniz keşke