Tgbadel Kızlar yarın sabah 8 de doğuma gidiyorum sezeryan olucaö korkuyorum bu sunta falan takılırken acı oluyormu narkozdan sonra taksalar olurmu suntayı ben hissetmek istemiyorum
deletedmom832 Tgbadel benimkini ameliyathanede taktılar belden aşagımı uyusturduktan sonra cıkartırkende bişey hissetmedim korkma ilk Bi hafta zorlanırsın sonra normal hayatına devam ediyorsun ☺️
Nurr Tgbadel ben spinal oldum uyusturduktan sonra taktılar sondayi ağrı falan hiç hissetmedim canım cikarirkende sinek ısırığı gibi bı ağrı oldu okadar hayırlısıyla kucağına alırsın inslalah bebisini
kimsebilmesindiye Ilk dogumumda taktiklarini bile hissetmedim ben sondayi. Sondadansa lavmandan daha cok ürküyorum.wc ye yetişemeyecektim 😂
Adileee @Tgbadel ben genel anestezi olduğum için uyuşturmadan yaptılar ama çok bir ağrısı yok tabi çıkartırken de çok ağrımıyor
Meleginannesi55 Onu bunu bırakında bende genel anestezi olucam kısmet olursa düşündüğüm tek şey lavman 🤣🤔🤔🤔
Deletedmom0019 Meleginannesi55 lavman sart degil ki .. ben oyle biliyorum etrafimdaki kimseye yapilmadi doguma girerken veya cikinca..
Deletedmom0019 Tgbadel bana sondayi uyusukken takmislardi. Cikarirlarken uyusuk degildim ama hic hissetmedim cikardiklarini bile sonradan farkettim 😃