Clkbra evet çok istiyorum berrayı inşaAllah bakalım daha cinsiyet bile belli değil ama erkekte çok istediğim ismi yakın akrabası koyacak eşimin bende istemiyorum adaş olmalarını bizden gördü derler diye çokta ısınmıştım erkekte o isme ama öyle olunca kız olmasını daha çok ister oldum inşaAllah sağlıklı olurda ikisine de razıyım