Gozdefiraf Annişler bişey merak ettim bu güne kadar hiç doktorumla konuşmadım ve tarihide tam olarak hesaplamadım 28-29 haftalık anneler tahmini Doğum tarihiniz nedir?
Beyzanurlina Gozdefiraf 18 aralık gozukuyo uygulamaya göre erken oldugu in doktorumla konusmadım bu konuyu hiç 29 haftalıgız 1 hafta ilerde gidiyoruz ama
Guligul Gozdefiraf bugun tam 28im ultrasona gore 25 araliktan sonra her an gorunuyor, druma gore 1 hafta daha eklenebilir. Yani 25 aralik 2 ocak arasi diyorum kismet artik hayirlisi ..
Gamzealkilic Ben 27+5im yani 28i yaşıyoruz. Doğum tarihi 29 aralık dendi . yani 20si ile 29u arası bekleniyor. Sizin?
Gozdefiraf Gamzealkilic 28+6 yım.başka bi postta 21-22 haftalık anneler Aralık’ın 4-5 inden falan bahsetmişler şaşırdım.bende mi bi anormallik var diye merak ettim bi soriyim dedim 😂
27_ 29+0 im doğum aralığın 17si görünüyor. Doktor nasil söylemez ki. Bi de nasil merak etmedin canim hiç
Gozdefiraf 27_ aslında şöyle benim benek 3 hafta önden gidiyor o yüzden tarihi ilerleyen zamanlarda konuşalım dedik.az önce başka bi postta 21-22 haftalık anneler Aralık ayının ilk günlerinden bahsetmişler Doğum olarak şaşırdım bi soriyim dedim
Tospikkk Gozdefiraf onda bir yanlışlık var canım😊ben 30haftalık hamileyim doktorum aralığın 10 u doğum tarihi demişti😊
27_ Gozdefiraf Canim benimki de önden gidiyor 2 hafta. O onemli degil adet tarihine gore düşün sen doğumu
Gozdefiraf Hlymtl ultrasonda görünen tarih bebeğin gelişimine göre tahmini Doğum tarihi mi yoksa son adet tarihine göre mi baz alıyor ?
Gozdefiraf Samnur 😂😂 valla kafam karıştı Salı günü kontrolüm var doktorla konuşucam bakalım ne diyecek sağlıkla gelsin minnaklar 🙏
Eyomi48 Ben de 27+ 1deyim ve doktorum aralığın 10’u . 31 ‘i arası doğum gerçekleşebilir dedi. Ama her şey nasip bu arada bebeğimiz 1050gram ve makat gelişli döner mi acaba????çünkü can yakıyoooo😂😂😂😂😂
Gozdefiraf Eyomi48 makat gelişli mi Rabbim yardımcın olsun kardeşim .inşallah döner doktor dönebilir dedi mi?
Yldzzyldzz Ben de yarın tam 28 haftalık olcam 26 aralık görünüyor şuan keşke 5 gün daha beklese de 2020 bebeği olsa diyorm 🤣 bi yandan da beş gün daha bekleyemem hemen kavuşmalıyım bebeğime diyorm 🤣