Ekim8 Merhaba kızlar doğum yapalı dokuz gün oldu ilk günler kakası normaldi oğlumun ama üç gündür emdiği sütü olduğu gibi sıvı ve içi pütürlü bi sekilde çıkarıyor bu konu hakkında bilgisi olan varmı acaba yardım edin lütfen
gulsenkonakli Ekim8 ateş vs yoksa yenidoğan döneminde günde 8 kez de normal 10 günde 1 kez de normal demişti doktor😊
kaan Ekim8 ilk zamanlar çok normal 🥰 sıkma hiç canini Bask şikayetin yoksa takip etmeye devam et ama normal olduğunu da bilerek 😉