GulsahOmer Selam kızlar 🥰 beta sonuçları nasıl bugün arkadaşım kesesini gördü kalp atışı için haftaya gidecek doktora. Benimde 12 sinde randevum inş kalp atışı duyarız 👶🏻
Serrax Pazartesi kan verdim 154 çıktı cumaya randevu aldım,sat 3 eylül,inşallah sağlıklı sorunsuz geçer her şey😊
GulsahOmer 29 temmuz son adet tarihim. pzt beta verdim 245 çıktı adetimin 5.günüydü yani. 12 sine doktor rnadevusu aldım. 2 ay önce düşük yaptığım içinde çok gerginim :(