Dejavu Arkadaşlar dogumuma 15 gün var ve hala isim konusunda kararsizim. Çevrem de etkili oluyo bu konuda. Yardımcı olurmusunuz isim konusunda
Elissamelissa Biz elisa kiyacagiz insallah anlami beni cok etkiledi.Allahin yemini sozu demek diger anlami ise cennetin kapisinda bekleyen melek demek
Dejavu Elissamelissa evet anlamı çok güzelmiş Karar vermiş olman da çok güzel 😁 ama ben bi isme karar vericek gibi oluyorum tam. Yok o isim zor yok o isimden çok var .. Valla en sonunda kendi adımı koyucam😂
GlcanDuranKaban Dejavu benim şu anlık düşüncelerim Ahsen, Hafsa,eslem,Esma,Erva, eşimin istegi ise Şeyma ☺