Felipe özele gidiyorum doktorum 23 haftada önerdi bebek biraz daha büyük olunca daha iyi görünüyor herşeyi dedi o yüzden canım. Normalde orda yaptıracaktım 400 e ama sinir oldum hastaneye 2 ayda 2 kez zam yaptılar bende yaptırmamaya karar verdim. Devletlerin çoğuda geciktigimi söylüyor. Bende baska tanıdık vasıtasıyla bi yer buldum 220 ye levent semt polikliniğine randevu aldım orda olmazsa mecbur bu yerde 220 ye yaptırcam artık 🤦🏻♀️