Gmzeahr Şampuan,pişik kremi ve losyon olarak Mustela kullanıyorum.İçerik bakımından tercih ettim.Marketlerde ve bebek mağazalarından uygun fiyatlı satılan ürünlerin %99’u ne kadar temiz içeriğe sahip olduğunu iddia etse de,içeriğini incelediğinizde ciltle teması halinde başta kanser olmak üzere ciddi hastalıklara sebebiyet veriyor.Bu yüzden içerik önemli.
Deterjan olarak da Duru Granül ya da Hacı Şakir Granül kullanıyorum,ikisinde de memnunum.Hangisi indirimdeyse onu alıyorum.