Burcuoglakci
Ben detaylı için değil farklı bir sebepten gitmiştim ama detaylı ya giden 2 arkadaşım pişmanlıklarını dile getirmişti..
Bakıyor inceliyor ama hiç konuşmamasından yakınıyorlarmış,soru sorduklarında kısa cevap,suratsız oluşu..🤦🏻♀️ Ben gittiğim zaman da beğenmemiştim..