@Anneolmak38 skinti yapmayın sakın olun bende 5 ay önce gittim aynı şekilde tsh ve prolaktin yüksek cıktı ilaçla bir ay içinde düştü.Bunlar sizi korkutan değerler değil hepimizde olan birsey lakin 2 senedir neden hiç gitmedinz doktora çok geç kalmissinz:( benim.bu ay 10. Ayim 5. Ayda gitmeye basladm