Fidan_akduman ilk çocuğumda prima kullandım şimdi ikincide de onu kullanmayı düşünüyorum nasip olursa. Gece takıp sabaha kadar bez derdiyle uğraşmıyordum ileri dönemlerde. Ayrıca misafirlikte kaldığımız bir akşam idareten sleepy almıştık çocuğun her yeri çiş olmuştu. Bir arkadaşım kullanıyor ama sürekli değiştiriyor. Bence hiç tasarruflu değil aynı hesaba geliyordur hatta belki de geçiyordur. Prima dan şaşmam kolay kolay