Lsbebisim bende öyleydim ben doğurdum ama 11 aylık olduk bile ama sezaryandan hiç korkmuyorum da o hamilelik çok zordu benimde 63 ile hamile kaldım 58 ile doğuma girdim ne yaparsam yapım geçmedi ama benim midem rahatsızdı normaldede illa haftada 3 4 kez kusan biriydim sorunlardan dolayı yani bana artık limon biraz iyi gelmeye başlamıştı diğer hc bir şey ise yaramamisti insallah hemen gecer canin 3 aydan sonra geçiyor genlde