Haribo42 Neslihann88 doğurduk doğurdıl😂😂😂 ay inş doğurursun ben 41 de sezaryene girmiştim artık baktım 42 yi görcez :))
Neslihann88 Haribo42 sabır falan kalmadı bende bu gidişle benimde sezeryan olacak gibi pazartesiye kadar bekliycez artık inş kendi gelir yavrum
Haribo42 Neslihann88 ins canimm hakkinda hayirlisi ne ise o olsn.. bnm bebegime 2 kez kordon dolanmis o yuzden normal yolla gelememis ve bunu doktorum ameliyatta fark etti dusun🙄 ins normal yolla saglikli bi sekilde dogurursun
Haribo42 FSCMK kiz bende sana yazicaktim kaynanana uyuz oldum ya o ne bicim kadin benimkinden beter😂 dogurdumndogurdum 20 gun oldu