Sakadilek bende aliexpressteki çantaları çook beğeniyorum ama aliexpress alışverişlerinde çok yüksek gümrük vergisi çıkıyor artık canım 😔 mesela arkadaşım 50 liraya bir ürün aldı ve 70 lira ekstra gümrük vergisi çıktı 😒 o yüzden çok daha pahalıya gelebilir artık bilgin olsun kuzum