Nurcan126
Merhaba anneler 15+5 haftalık hamileyim idrar enfeksiyon var toz vermişti dr. Um yanında viramin ve kan ilaç içiyordum ki ishal oldum siyah denecek şekilde günde hep çıkıym dahiliye git ilaçlar bırak dedi drm yarın gidicem . Size sorum şu ishal gebelik de zarar lı mı bebeğim etkilenir mi çok fazla sı tüketemiym birde bu ishal su kaybına yol açıyor benim gbi yaşayan var mı ?? İlaçlar bırakalı karnım şişikliği sindi