Tugbaztrk https://instagram.com/bugybagy?igshid=33nu0n3m6jci Kızlar merhaba, bu sayfaya yada baska bi sayfaya bu ahşap lambalardan yaptıran var mı, ben beşiğin oldugu duvara düşünüyorum zaten oda yapmıyorum boyle bişey olsun en azından.
Evinanne Tugbaztrk bende bunları çok beğeniyorum odasına yaptıracağım inşallah☺️ Yaptıran çok kişi var Eminim güzel bir şeydir
Emofoise Ben Tugbaztrk ben @Lazerhouse33 den yaptırdım yeğenime hediye olarak çok memnun kaldım . Şimdi kızıma yaptıracam