Rbs111 ağrı kesiciyle dahi geçmeyen bu ağrı yüzünden acile gittim. Nst normal çıktı. Meğer benim oğlan ters duruyormuş, ayaklarıyla idrar torbasına baskı yapıyormuş. Bir de orada miyomlarım var o yüzdenmiş. Magnezyum hapı verdi ağrılarını azaltır dedi şükür ki gayet iyiyim. 31. Haftadaydım bende başıma geldiğinde